Thursday, April 23, 2020

Ramadhan 2020 #stayathome

Ramadhan #1

Menariknya 2020 ini, saya ramadhan dimana Malaysia kena Covid-19. Malaysia kena PKP. kebetulannya, PKP-4 ini kena pada waktu ramadhan. it's ok.

Paling menarik, saya ramadhan kali dengan ber-3. Tambah seorang lagi insan bernama Nafasha Alana  Binti Noor Azam. Pada masa ini ditulis, usianya 70 hari. Gembira & suka siada bahasa nak diucap. Saya seperti basa, jasad yang lahir untuk sukar mengzahirkan apa dalam hati.

apa pun keadaan, ramadhan setiap tahun mengundang kenangan. selain masa & waktu yang lebih banyak di rumah, selebihnya masa untuk saya melihat kehadapan. seperti melihat sesuatu dihadapan. beberapa hari ini, saya banyak bercerita tentang usia. mungkin benar, faktor usia mengundang perubahan. sekarang saya rasainya..........

selain dihadapan, kadang-kadang juga saya terlihat dibelakang. kenangan ramadhan ditahun-tahun yang lepas sukar saya lupakan. banyak sudah saya lalui sebenarnya......

No comments:

Tujuan di Blog ini....

ingin merakamkan seluruh perjalanan kejayaan kehidupan, sebagai ketua keluarga dan kejayaan serta dalam perniagaan...
Dedikasi Untuk semua sahabat-sahabat yang TELAH dan AKAN bersama dalam menuju visi yang SATU...


Jadilah Yang Terbaik...

'...kalau kau tak boleh menjadi sepohon cemara di puncak gunung
jadilah sepohon melati di tepi bukit
kalau kau tak boleh menjadi sepohon melati di tepi bukit
jadi lah selengkar belukar di pinggir lembah
jadilah setompok rumput
buat menghias di tepi halaman...'


Partner in The Learning Process...